Service Client Gratuit : +33 240 58 98 00

Satisfait ou remboursé sous 15 jours

Specjalista od sprzętu medycznego
0 Mój koszyk Moje konto

Nasze zobowiązania

 

Osobista porada

Zadzwoń do biura obsługi klienta (0) 22 307 40 52

Zastanawiasz się, które produkty są dla Ciebie najodpowiedniejsze?
Nasi doradcy są do Twojej dyspozycji, aby pomóc odnaleźć najbardziej odpowiedni produkt.
Możesz skontaktować się z działem obsługi klienta pod numerem (0) 22 307 40 52 od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 12:00 i od 14:00 do 17:00.

Bezpieczne zakupy

Możesz wybrać kilka metod płatności:

PayPal / Visa /Mastercard /American Express /JCB /Diners, przelew na konto, wkrótce także będzie dostępna opcja za pobraniem


Transakcja przebiega pomiędzy klientem a RBS WorldPay Group, znaną z pewności transakcji online szkocką grupą bankową. Transakcje są szyfrowane przy użyciu protokołu SSL.

http://www.rbsworldpay.com/index.php?c=PL


Podczas płatności można zobaczyć logo kłódki lub klucza w przeglądarce internetowej, oznacza to, że strona,  na której płacisz jest w pełni zabezpieczona.


Transakcja przechodzi przez serwery RBS Worldpay i nazwa RBS / Bibit może pojawić się na Twoim koncie bankowym.


Wszystkie dane są szyfrowane na komputerze użytkownika i nigdy nie pojawią się online w postaci niezaszyfrowanej.

Przelewy bankowe:
Zamówienia są przetwarzane w chwili otrzymania zapłaty.
Bardzo ważne jest, aby podać Twój numer zamówienia (numer referencyjny) przy przelewie, umożliwi to nam wystawienie faktury i sprawniejsze przetworzenie zamówienia.

 

paiement PL

 

Śledzenie przesyłki

Gdy tylko zamówiony przedmiot zostanie wysłany otrzymasz e-mail z numerem przesyłki.
Wpisując ten numer na stronie internetowej DHL WeltPaket, będziesz mógł śledzić swoje zamówienie.
Ewentualnie możesz zalogować się do Twojego konta osobistego lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (0) 22 307 40 52



Pełny zwrot pieniędzy, jeśli nie jesteś zadowolony

Zmieniłeś zdanie?
GirodMedical daje klientom możliwość wymiany towaru lub otrzymania zwrotu pieniędzy.
Według polskiego prawa masz 10 dni roboczych na zwrot przesyłki, która nie spełnia Twoich oczekiwań.

UWAGA: w przypadku stołów Massage Eco Loisir / Pro masz na zwrot 30 dni.